$2.99

27 Nisan 2007 Cuma

Nasıl ?

Ne yapmak gerekli ?

Sakin olmak mı gerek, yoksa kendimizi öfkenin tatlı kollarına bırakıp çığlıklardan oluşan bir nehirde boğulmadan nefes almaya çalışmak mı ?

Gülümsemek mi gerek, yoksa çok acı çektiğini insanlara hissettirecek kadar sık yüzünü asmak mı ?

Üzmek mi gerekir; kandırılmışların çirkin gülümsemeleriyle söyledikleri gibi, degerli olabilmek için, yoksa tüm varlığınla sevmek mi ?


Hiçbir şey bilmiyorum ben hayata dair, kimse birşey öğretmedi bana.

Hiç görmedim ben, yaşamadım. Nefes aldım , ama kimse şahit olmadı buna.

Gözlerim ellerimde, çığlık çığlığa bağırıyorum siz kendinizi nefessiz bırakmaya çalışırken.

Karanlıktayım, hep karanlıktaydım; konuşuyor olmam çıktığımı düşündürmesin size.

Oradan sesleniyorum.

Duyuyor musunuz ?

Var mısınız ?

Gerçek misiniz ?


Hiç yorum yok: