$2.99

11 Ağustos 2006 Cuma

...

Evet;

Hatırladığım kadarıyla kendimi son bıraktığımda da boyle bir yerdeydim.

Mavi gokyuzu artık eskisi kadar umut vermiyordu, insanlar iyiler ve kotuler, suclular ve sucsuzlar, once gelenler ve sonra gelenler, silahi olanlar ve kazanlar, inanmislar ve inanmamislar gibi kompartmanlara etiketlerini benimseyerek sessizce yerlesmis, henuz perondan kalkip kalkmadigini bile bilmedikleri trendeki koltuklarini isitmakla mesgulduler.

Tool dagilmisŸ, israil hala var, Zaire bitkisel hayatini Demokratik Kongo Cumhuriyeti olarak surdurmekte, James Hetfield hala alkolik, Robespierre eskisi kadar olu, bu ve benzeri bir suru sacmalik hala gokyuzunde yerini koruyor.

Ben de hala buradayim.

Degisen sadece tek bir gercek var.

Ben. Eskiden, cok eskiden de yaziyordum; simdi de yaziyorum.

Bakalim, neler olacak hep beraber gorecegiz.

Hepiniz hosgeldiniz.

Hiç yorum yok: