$2.99

11 Aralık 2006 Pazartesi

Jim'e Akort Gerekli..


Az once Cnbc-e'de According to Jim'i izliyordum vakit geçirmek için, James Belushi matrak bulduğum ve beni eğlendiren bir adam. Dizide diğer arkadaşlarıyla kurdukları garaj grubuyla ara sıra Blues da yapıyorlar, bu da beni eski günlere götürüyor.

Lakin öyle bir espriye şahit oldum ki, tabir yerindeyse şapkam kafamdan uçtu.

Jim'in doğum gününde tüm aile üyeleri ona sıkıcılıkta birbiriyle yarışan hediyeler almışlardır. Bir nemlendirici, iğrenç bir süveter, ve eşinin hediyesi olan Resim takımı. Tual, fırçalar, boya seti cart curt.

Hevesli bir sincap gibi görünen eşi yatak odasındaki tualin başında Jim'in aldığı hediyeyle ilgilenmesini sağlamak için sürekli olarak teşvik ederken, Jim kafasını elindeki Bira kataloğundan kaldırmamaktadır.

Ve tam eşinin söylediği birşeyin ardından espriyi patlatır;

"Şu biraya bakar mısın, bosna'da üretilmiş ! Herhalde cezaevinde yapıyorlar!"

Tabi bu söz bittiği an arkadan gelen bir sitcom klasiği olan anırırcasına gülme sesleri, bugüne kadar severek izlediğim James Belushi'den buz gibi soğumama ve kanalı hızla değiştirmeme engel olamadı. Beni yanlış anlamayın , dar görüşlü bir insan değilim ama böyle durumlarda yapılacak şakanın dikkatle seçilmesinden bir zarar doğmayacağını düşünüyorum.

Belushi arnavut kökenli bu arada.

Hiç yorum yok: