$2.99

7 Aralık 2006 Perşembe

Neredesin ?


Eski Non Serviam'larım hala duruyor, tuvalete filan girerken denk gelirse arada bir tane alıp kurcalıyorum. Üzerinden biraz zaman geçtikçe farkediyoruz ki, bugün Müzik Medyası şemsiyesi altında okuduğumuz çoğu dergiden çok çok daha kaliteli bir içeriğe ve yazarlara sahipmiş. Kıymetini bilemedik diyemem, çünkü bildiğimi düşünüyorum.

Sayı da vereyim hatta; 15.sayı, hani Çağlan'ın editör yazısında Megadeth yetişmediği için kapağa Maiden'i koyduklarını söylediği sayı. Bu sıralar abiler iki ay önce kapak yaptıkları Şebnem Ferah için günah keçisi ilan edilmiş durumdalar, Çağlan saçma sapan "Yumuşadınız, top oldunuz, pop oldunuz" şeklindeki ithamlardan kafayı yemiş, okuyucu mektupları köşesinde ayar üzerine ayar veriyor. Böyle dal dingil konuşan arkadaşlar Şebnem'in son albümünü dinlediler mi acaba, dinledilese ne düşündüler çok merak ediyorum. Bu sayıda Tiamat varmış mesela, Tiamat'ın son albümüyle Şebnem'in Can Kırıkları'nı ardarda dinlesinler bakalım ne hissedecekler.

Neyse, asıl söylemek istediğim bunlar değil. Nadiren de olsa Serviamcı abiler Sizden kısmından sonra Mesajlar bölümü açıyorlardı, genellikle çiftleşme maksatlı mesajlar barındırsa da ( arada Diyarbakır'da Fast Tracker kullanmaya çalışıp yardım isteyen akıllı uslu çocuklar da vardı tabii ) ilginç şeylere de rastlanmıyor değildi.

Şu arkadaş Söke / Aydın'dan yazmış mesela, buyrun;

" 70'lerin ağır iş makineleri ve tırların hayranıyım. Black Sabbath, Manson ve drum'n bass dinleyip, kurutulmuş hayvan kafası ve tarım ilacı koleksiyonu yaparım. Ayrıca syntheziserler, sayıbilimcilerin metinleri ve seri katiller ilgi alanımdır. Tuhaf kız arkadaşlar arıyorum. Kişisel kıyametim gelmeden yazsanız iyi olur. Ayrıca makyaj malzemeleriyle yaratılmış igrenç görüntülü veya sapıkça çekilmiş korku dolu fotoğraflarınızı gönderebilirsiniz."

Orçun Yaprak.

Yuh be kardeşim. Ne gördün, ne yaşadın, neler hissettin de bunlara sardın ki sen ? Enteresan ve etkileyici görünebilmek için böyle yazmış olma ihtimalin de var tabii ama ben bunu şimdilik gözardı ediyorum, derdin neydi acaba ? Kurutulmuş Hayvan Kafası'nı siktiret, Tarım İlaci Koleksiyonu nasıl bir içgüdü, bir travma sonucunda ortaya çıktı acaba ?

Black Sabbath ve Manson dinliyormuş zaten, bu ikisini birleştirdiğinizde acaip mi acaip birşey çıkıyor ortaya zaten. Manson dediği Charles Manson da olabilir, emin değilim. Ses kaydını filan bulduysa bir yerden..

Orçun Yaprak, neredesin ? Kişisel kıyametin gelmemiştir umarım..Belki de ruhun selamete kavuşmuştur artık, bir bankada Nakit Akış Asistanı, ya da bir televizyonda kameraman, hiç olmadı bir markette Stand Görevlisi olarak çalışıyor olmanı umuyorum.

Hiç yorum yok: